Podpora Dothan v kernelu

Ivan Bibr bibri na mandrake.cz
Pondělí Červen 26 15:06:04 CEST 2006

On Sun, 25 Jun 2006 sniper_2 na centrum.cz wrote:

> Zdravim,
> uz nekolik mesicu resim problem ohledne spotreby notebooku s dothan cpu v
> linuxu (21W) oproti windows (10W).
>
> viz.:http://www.abclinuxu.cz/forum/show/88699
>
> Mam dotaz: Podarilo se nekomu rozchodit C-Stavy C3 nebo C4 s
> procesorem Pentium M 750 (jadro dothan) ???
>
> Pripadne nejak zapricinit aby dothan zral onech 10W jako ve win?

   Zdravim,

  mel jsem podobny problem, sice se starsim modelem, ale stejne se
projevoval. Procesor mi do nechtel jit do stavu C3 a C4. Vygoogloval
jsem, ze to je kvuli nekterym jadernym ovladacum. Nejdrive jsem vypnul
DRI v X a dal pryc modul drm - situace se rapidne zlepsila. Pak jsem
prisel na to, ze to prilezitostne delaji i jine veci, vetsinou usb_nebo
a scsi_neco.

  Od te doby pouzivam specialni skripty, ktere pri provozu na baterku
zastavi a odstrani vsechno nepotrebne a na vydrz si nemohu stezovat,
spis naopak. Na pozadani zaslu.

S pozdravem

 			Ivan Bíbr

--
   Mgr. Ivan Bíbr                        bibri (at) mandrivalinux.cz
   					http://www.mandrivalinux.cz