Podpora Dothan v kernelu

sniper_2 na centrum.cz sniper_2 na centrum.cz
Úterý Červen 27 08:49:20 CEST 2006

>   mel jsem podobny problem, sice se starsim modelem, ale stejne se
> projevoval. Procesor mi do nechtel jit do stavu C3 a C4. Vygoogloval
> jsem, ze to je kvuli nekterym jadernym ovladacum. Nejdrive jsem vypnul
> DRI v X a dal pryc modul drm - situace se rapidne zlepsila. Pak jsem
> prisel na to, ze to prilezitostne delaji i jine veci, vetsinou usb_nebo
> a scsi_neco.
C3 blokuje USB. takze mam taky acpi-actions scripty ktery mi zastavi vetsinu
sluzeb a vyhazi usb moduly, vypnou wifi atd.

Ja mam problem ne ze by tam procesor jit nechtel, ale ja ty stavy nemam vubec
k dispozici:

viz dmesg:
ACPI: CPU0 (power states: C1[C1] C2[C2])
ACPI: Processor [CPU1] (supports 8 throttling states)

>C3 a C4 stavy jsou vylozene spankove, myslim, ty se v beznem provozu
>nedosahuji.
jsou sice spankove, ale napriklad pri pouhem psani dokumentu se pouzivaji dost
casto

>21W je pro tyto procesoru tusim spotreba pri plne frekvenci....
Na http://www.abclinuxu.cz/forum/show/88699 jsme to rozebirali, je tam i odkaz
na kompletni datasheet od intelu pro tento procesor. Mel by zrat cca 5W pri
C3.

PS: Je normalni ze mi ted dva dni z konference neprisel ani jeden prispevek?

Zdenek