bezpatentove bezztratove audio?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Červen 26 16:00:32 CEST 2006

	Dobry den,

jake pouzivate kodeky pro zalohovani svych CDcek? Ja jsem zatim pouzival
FLAC (protoze je uz primo ve Fedore), ted jsem zjistil ze existuje jeste
WavPack, ktery je take open source a je ve Fedora Extras. Rekl bych ze
kvuli tem par procentum na rychlosti a na velikosti nema cenu prechazet,
ale presto bych se zeptal

- je wavpack prosty softwarovych patentu? Nikde na jejich webu jsem k tomu
	nenasel explicitni vyjadreni.
- muzete doporucit (kdyz uz mam uvahy o zmene) najaky jiny lepsi bezztratovy
	bezpatentovy audio format?

	Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |