festival --tts a cestina

Petr Janda janda na netbox.cz
Úterý Červen 27 07:50:32 CEST 2006

On Sun, Jun 25, 2006 at 11:34:25PM +0200, Ctirad Fertr wrote:

> Bohužel mě nikoliv. Může to sem pastnout celé a ještě prozradit, jak přesně do
> toho ta data posíláte? Díky.

Zni to blbe, ale jenom tyhle dva radky.
Omlouvam se, asi jsem blbe opsal jmeno souboru - jmenuje se /etc/festival.scm

echo 'Vím, kde bydlíš, vyhoříš!' | cstocs utf-8 il2 | festival --tts

to cstocs je tam kvuli utf8

Bohuzel si nepamatuju, jak jsem to instalil a nastavoval. Sedel vedle me
kolega a diktoval mi to, momentalne je a jeste bude (alespon 2 mesice)
mimo, takze zeptat se ho znovu nemuzu.

	S pozdravem

				Petr Janda
--