festival --tts a cestina

Miroslav BENES miroslav_benes na zdas.cz
Úterý Červen 27 13:00:46 CEST 2006

Petr Janda napsal(a):

>Zni to blbe, ale jenom tyhle dva radky.
>Omlouvam se, asi jsem blbe opsal jmeno souboru - jmenuje se /etc/festival.scm

Můžete prosím někdo popsat, jak rozchodit češtinu v distribuci Fedora ?
Nějak se mi nedaří ..

 - ze stránky http://www.freebsoft.org jsem stáhnul :
festival-czech-0.2.1.tar.gz
voice-czech-ph-bin-0.1.tar.gz
voice-czech-ph-0.1.tar.gz

První dva balíčky jsem rozbalil a nainstaloval. Akorát u
"festival-czech" nevím přesně kam zapsat, ře se má čeština používat - ve
Fedoře není /etc/festival.scm, ale soubor stejného jména je na
/usr/share/festival. Na konec za řádek "(provide 'festival)" jsem tedy
připsal :

(set! load-path (cons "/usr/share/festival-czech" load-path))
(set! czech-lexicon-file "/usr/share/festival-czech/czech-lexicon.out")
(require 'czech)

Ale nevím jak festivalu vnutit dabázi s řečí. Podle instalčních pokynů
je potřeba nainstalovat festvox a speech-tools. Jenomže se mi nedaří
najít speech-tools pro Fedoru. Podle toho co jsem dohledal by v balíčku
speech-tools měly být knihovny libestbase, libestools a libeststring.
Jenomže dvě z nich už jsou součástí binárného balíčku festival (base a
string). Takže mi není jasné, jestli balíček speech-tools opravdu
potřebuji, co má obsahovat a kde se dá splašit pro Fedoru ?

Jak jste postupovali vy "úspěšnější" ?

Předem díky za nakopnutí.