Optimalizace iptables pravidel

Petr Horacek horacek na azsoft.cz
Úterý Červen 27 08:12:19 CEST 2006

Tomáš Janoušek napsal(a):

> Pouzit uzivatelsky chain. Bavime-li se o iptables, pak to jde vsude.

Pokud pouziju ve skriptu:

iptables -N ap_preroute
iptables -t nat -A PREROUTING -i eth0 -p tcp -j ap_preroute

tak mi to hlasi chybu

iptables v1.3.0: Couldn't load target
`ap_preroute':/lib/iptables/libipt_ap_preroute.so: cannot open shared
object file: No such file or directory

Stejne tak u mangle tabulky - z toho jsem odvodil, ze to nejde. Pak jsem
to nasel v man page k iptables, ale tam jsem se jeste ted rano dival a
tam se to vztahuje k jine veci.

Kdyz jsem to napsal do I,O,F, tak to proslo.

--
S pranim pekneho dne

Petr