Re: php : LOGON_USER / apache : mod_ntlm (delší)

Zdeněk Burda zdenda na zdenda.com
Pátek Červen 30 15:30:18 CEST 2006

Dan Ohnesorg napsal(a):

> Ne pouzil by se windowsi kerberos co je v Active Directory. Tusim ze je
> aktivni hned a nebo po instalaci services for unix.

Kerberos je nedílnou součástí Active Directory, takže je dostupný hned.
SFU se hodí když chcete ověřovat unixové uživatele proti Active
Directory přes pam_ldap případně mít na Windows NFS server...

--
Zdeněk Burda                    http://www.zdenda.com
JID#tsunami na jabber.sh.cvut.cz   ICQ#119838804

http://www.klenot.cz - domov pro Vaše stránky