Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 3 01:15:09 CET 2006

Martin Šanda wrote:
> Opravte mě, jestli se mýlím, ale měl jsem za to, že konference je
> otevřená pro veškeré maily právě proto, aby je mohli posílat lidé,
> kteří jí čtou přes news a tudíž nejsou přihlášeni k odběru...
Netusim, jak to je zarizene jinde, ale kdysi jsem byl prihlaseny do
konferenci FIDO a tam to bylo tak, ze cist jsem mohl cokoliv, ale pokud jsem
chtel zacit psat, tak jsem se musel zaregistrovat u spravce konference.
Hezky jmeno, prijmeni a mesto (tenkrat maily jeste moc nebyly).
Proc by to neslo i zde? Udaje se ulozi do databaze (treba) a kazda prichozi
zprava se overi.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz