Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 3 01:10:17 CET 2006

David 'Ilicz' Klementa wrote:

> S prominutim ale proc sem porad motate nejaky uzavorani
> konference? Nebylo jiz nekolikrate receno ze tudy cesta
> opravdu nevede?
>
> Konferenci odebiram pres NEWSy a za poslednich 24 hodin jsem
> nasel sedm (SLOVY: SEDM) nevyzadanych mailu.

Tak to jste stastny clovek a zrejme mate jeste nejaky spamovy filtr primo na
vasem PC. Ja pouzivam Utlouk Express, ktery v newsech sice umi uplatnovat
filtrovaci pravidla, ale muj lokalni antispam pro wokna neumi news obslouzit
(funguje jako proxy). Takze za poslednich 12 hodin jsem pouze v teto
konferenci obdrzel 46 zprav, z toho 9 spamu.
Ostatne nevim, co by na uzavreni konference (pro zapis) bylo tak spatneho.
Uzavrela by se newsova i mailova verze pro zapis pouze pro ty, co se nejakym
zpusobem zaregistruji. Kdyz odchazite z domu, tak prece take zamykate, nebo
ne? A jeste pred takovymi 100 lety se zamykalo pouze ve velkych mestech a v
malomestech a na vesnicich se nezamykalo vubec.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz