SPF, Sender-ID a DomainKeys

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Pátek Březen 3 10:21:16 CET 2006

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek wrote:

>	A brání ti něco (omezené zdroje CPU apod.) použít (bez doplňování
>hlaviček do obálky) SA rovněž na odchozí provoz?

K zavedeni "SPF pro odchozi postu", tedy pouhe pridani TXT zaznamu do
domeny, mi brani pouze to, ze bych rad mel jistotu, ze to udelam
spravne. Je tu urcity sporny moment se Sender-ID. Microsoft se snazil
"uzakonit" to, ze stare zaznamy spf1 se budou testovat proti jinym
adresam v hlavicce, nez bylo v zameru spf1 (MAIL FROM v obalce s
fallbackem na HELO). Tak me zajimalo, jestli se to nejak resilo a vyresilo.

Proto jsem se ptal na zkusenosti.

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]