Doporuceni pro fileserver

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Pátek Březen 3 14:18:06 CET 2006

Jan Kasprzak napsal(a):
> 	Nevim jestli tohle splnuje Vase pozadavky na cenu, ale dalsi pozadavky
> by to splnovat melo. Nevim jestli to jde tady koupit primo od LSI logic, nebo
> se musi pres SGI nebo IBM (a kdybych mel doporucovat, lidi od ceskeho SGI
> mi prisli o neco vstricnejsi a komunikativnejsi :-).

Vypada to hezky, jen ta cena bude vazne asi potiz. Zkusim se po tom
podivat, treba budu mile prekvapen :-)

> 	Zalezi k cemu to potrebujete, ale do NAS bych asi nesel, a uz vubec
> ne do NFS - kdyz uz tak nejake ATA-over-ethernet nebo iSCSI (asi to prvni,
> ma to jednodussi protokol; ale zase neznam zadne pole ktere by to umelo).

Vyhrady k NFS chapu, ale zajima me, co spatneho vidite na NAS? Nemam s
tim prime zkusenosti, ale ta idea skryta v pripichnuti dalsiho stroje do
switche a vcelku bezproblemovem rustu bez ovlivneni stavajicich casti
systemu se mi docela zamlouva...

Kazdopadne dekuji za tip,
Jirka