Doporuceni pro fileserver

Jiri Kulhan jiri na kulhan.cz
Pátek Březen 3 22:38:35 CET 2006

Pavel Raus napsal(a):

[...]

Dobry den, dik za tip, podivam se na to.

> Dostupnost .... tak to postavte cele 2x, pres nejake nbd nebo drbd to
> mirrorujte, ..... ;-)

Tohle je prave to, co me zajima a s cim pod linuxem nemam prazadne
zkusenosti. Rad bych od nekoho slysel "tohle pouzivame, ma to takovehle
mouchy" nebo "tohle jsme vzdali po dvou dnech".

> Cena ... nevim jaka je Vase predstava .... ale tech 10TB bych videl na
> minimalne 300k

Na neco takoveho jsem pripraven, ale ten strop se muze pohybovat nekde u
cca pul milionu korun. Ovsem penize samozrejme nejsou to jedine, kvuli
cemu se na to tady ptam, poskladat neco z nejlevnejsich suntu doma v
garazi bych si umel taky. Jde mi zejmena o ty prime zkusenosti s ruznymi
technologiemi.

Diky,
Jirka