Vhodne zelezo pro server na Debianu

Lubomír Vogl Vogl.Lubomir na seznam.cz
Sobota Březen 4 13:51:06 CET 2006

Zdravim

Chtel bych postavit server pravdepodobne na Debianu. Radeji bych sel do reseni se SATA disky, ale nemam predstavu o soucasne podpore a stabilite. Muzete mi poradit kde najit spolehlive informace o kompatibilite, nebo mi primo nejaky hardware doporucit ?

Ocekava se, ze server bude provozovat databaze, hostit stranky atd.. Uvazoval jsem o dvouprocesorove desce s XEONy. Je to vhodna volba ?

Vetsina desek se kterymi jsem mel moznost se seznamit mela radice SATA poporujici RAID 1 (desky ASUS). Je toto reseni pouzitelne v linuxu (tedy reseni na integrovanem radici se SATA) ?

Cena celeho serveru by nemela presahnout  40.000,- bez DPH (uvazuju dealerske ceny)

L.