Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Sobota Březen 4 16:03:12 CET 2006

> Na svém serveru provozuju tři mailing listy a do všech se odběratelé musí!
> normální způsobem přihlásit pomocí "nejaka.konfera-subscribe na balustrada.cz"
> co se vám na tom nelíbí?

Ja jsem na konferenci czdebian-l zavedl omezeni na prihlasene, greylisting a
dost utazene filtry.

A to byste neveril, kolika lidem se to nelibi. Urcite me za to vynadal vetsi
pocet lidi, nez co se zucastnil tohohle thredu. A to je tam jeste specialni
volba, ze kdyz mail protekl newsy, tak do konference zabloudi i od
neprihlaseneho.

Ja uz jsem to navrhoval, ale nestihl jsem to realizovat, chci pozvat lidi z
tohohle thredu do uzavrenejsi skupiny, abysme si nasli termin, kdy si to
vyrikame na IRC a najdeme nejake reseni.

zdravim
dan