Neprijemne mnoho nevyzadane posty v konferenci - vnimate to take? (STOP?)

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Březen 4 23:28:25 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

> Nemohou odpovidat lide z newsu, protoze nejsou prihlaseni ;).

Ale ja jsem z newsu a rad se prihlasim. Jak tak koukam do meho hloupeho
MS-OE, tak u uctu pro news je volba
"Uzivatel se musi k tomuto uctu prihlasit: Login ... Heslo..."
Rad to zaskrtnu a vyplnim :-)
A hlavne to prihlasovani by nemelo probihat zcela automaticky. Napriklad
vygenerovane heslo by se melo zobrazovat jako obrazek s "poskozenym"
podkladem. Urcite to znate z nekterych webu, takove to "opiste kod z
nasledujiciho obrazku". To by myslim spameri dost dlouho nerozlouskli nebo
by je to prestalo zajimat.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz