Testy hdd vyvolane ze smartd

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Sobota Březen 4 18:06:08 CET 2006

V /etc/smartd.conf mam pro dva disky (bezici v RAID 1) nastaveno toto:

    /dev/hda -o on -S on -a -I 190 -I 194 -I 195 -I 1
    /dev/hdc -o on -S on -a -I 190 -I 194 -I 195 -I 1

Myslel jsem si, smartd sam naplanuje vhodnou dobu pro ruzne druhy testy,
ale podle vystupu smartct -a mam dojem, ze se zadne self-testy
neprovadeji. Mam smartmontools z Debian Sarge (5.32).

Muzete se prosim nekdo pochlubit svym vysperkovanym nastavenim
/etc/smartd.conf tak, jak jste vycetl(a), ze je to nejlepsi? Ve svem
archivu konference jsem takove doporuceni nenasel.

Ocenim i odkazy na dokumenty rozvadejici duvody pro vhodne periody pro
ruzne druhy testu.

Dekuju predem.

--

\//\/\
(Sometimes credited as BA92 C339 6DD2 51F6 BACB 4C1B 5470 360E 20E5 926D.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]