ukazkove zdrojaky

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Březen 5 14:54:26 CET 2006

On Sat, Mar 04, 2006 at 08:54:41PM +0100, Pavel ?varc wrote:

>  Tohle je s prominutím nesmysl, JVM se dá nastavit od kolika do kolika
> paměti může alokovat. pokud přidělená paměť dojde nastává
> OutOfMemoryException. I v případě že máte 2GB RAM můžete říci JVM aby
> používala jenom 512MB a na víc ani nesáhne. Že to nenastavil váš dodavatel
> nebo že to není v dokumentaci produktu popsáno není opravdu problém javy.

Ja nechci aby pouzivala jen 512 kdyz ma 2GB. Jenze proc ma ty 2GB, kdyz
je prokazatelne nepotrebuje a oom killer mi _drive_ zabijel treba
apache... to byly lahudky.

K OutOfMemoryException nemuselo vubec dojit. Java si obsadila 1.8GB a
byla spokojena, o to vice silel jeji spravce.

Nakonec aplikace skoncila na dedikovanem stroji a vsichni jsou
spokojeni. Pri dalsim projektu si davam pozor, aby se tam sluvko "java"
nevyskytovalo.

-- Dalibor Straka
P.S. Java od MS,IBM,SUNu je kazda jina a aplikace mezi nimi vetsinou
nefunguji.

Daląí informace o konferenci Linux