ukazkove zdrojaky

Pavel Švarc stefan.samecek na volny.cz
Pondělí Březen 6 08:40:42 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

> Ja nechci aby pouzivala jen 512 kdyz ma 2GB. Jenze proc ma ty 2GB, kdyz
> je prokazatelne nepotrebuje a oom killer mi _drive_ zabijel treba
> apache... to byly lahudky.
 No nastavíte jí od do, tak aby zbyl prostor pro ostatní a tak aby mělo dost
pro sebe, a tam se bude pohybovat je to opravdu tak nepochopitelné?? Máme
na serveru čtyři běžící Java aplikační servery, postgresq, apache + PHP,
mysql a brzy tam bude ještě další. Stroj má 2GB paměti nesvapuje a má i
volnou paměť :O)). Největší aplikace má nastaveno max. 512MB a pohybuje se
běžně kolem 320MB takže z toho je myslím vidět že JVM s uvolňováním paměti
nemá problém.
 je otázkou čemu vy říkáte Java ?? Podle množství sebrané paměti bych řekl
že půjde o nějaký EJB server a to je potom jiná. Tyto obludy používají
velké cache na objekty a data a celkově jsou postaveny tak že se počítá s
tím že server bude jenom pro ně :O))

> Nakonec aplikace skoncila na dedikovanem stroji a vsichni jsou
> spokojeni. Pri dalsim projektu si davam pozor, aby se tam sluvko "java"
> nevyskytovalo.
To je váš názor a nebudu vám ho brát :O)

> P.S. Java od MS,IBM,SUNu je kazda jina a aplikace mezi nimi vetsinou
> nefunguji.
Java od MS je implementace verze 1.1.8 navíc silně nekompatibilní už od
začátku. proto má také MS zákaz ji dále vyvíjet a dokonce bude muset
ukončit i její distribuci. viz.
http://www.microsoft.com/windowsxp/evaluation/news/jre.mspx
http://www.microsoft.com/cze/windows/java/10-07MaintenanceLicensePR.asp

 Implementace od SUN a IBM kompatibilní jsou nikdy jsem neměl problém
přenášet aplikace. Opět pravděpodobně myslíte přenositelnost mezi EJB
servery, ano tady to je trochu problém :O))) ale to není problém Javy jako
takové ale aplikací nad ní postavených.

Pavel Švarc

PS: končíme jsem OT, klidně můžem pokračovat emailem :O)