Vhodne zelezo pro server na Debianu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Neděle Březen 5 23:04:08 CET 2006

Ahoj,

On Sun, Mar 05, 2006 at 08:29:13PM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Nevite, jak je to se zarukou, kdyz nepouzijete disky od nich?

Kdyz se to rozbije, musite jim tvrdit, ze jste tam nikdy zadny disk
nemeli, jinak se budou osivat. Nekde jsem koupil vsechny disky i ramku
od SUNu. Firma si priplatila, s tim, ze budou par let krasne spat a ja
taky. Jinde jsem koupil jeden nejlevnejsi, ktery tam stejne neni, ale
kdyby vecicka umrela, mam tam co strcit. Zbytek server ma "cizi" sata
baracudy od seagate, totozne co dodava sun s vlastnim carovym kodem.

Je take dulezite rici, ze jsem zadnou zaruku nemusel jeste uplatnovat.
A deska Tyan Tomcat K8E S2865 modifikovana pro sun je take potesujici ;).
Bezna zaruka bez priplatku je 3 roky, next bussines day.

-- Dalibor Straka