Vhodne zelezo pro server na Debianu

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Neděle Březen 5 23:31:24 CET 2006

Dalibor Straka wrote:

>Ahoj,

>Kdyz se to rozbije, musite jim tvrdit, ze jste tam nikdy zadny disk
>nemeli, jinak se budou osivat. Nekde jsem koupil vsechny disky i ramku
>od SUNu. Firma si priplatila, s tim, ze budou par let krasne spat a ja
>taky. Jinde jsem koupil jeden nejlevnejsi, ktery tam stejne neni, ale
>kdyby vecicka umrela, mam tam co strcit. Zbytek server ma "cizi" sata
>baracudy od seagate, totozne co dodava sun s vlastnim carovym kodem.
>
>Je take dulezite rici, ze jsem zadnou zaruku nemusel jeste uplatnovat.
> [...]
Ja mam zkusenost s HP-UX serverem (rada 9000). Prijel technik, vymenil
disk, aktualizoval firmware a zase odjel.
A firmware byl od HP, ne Seagate. Takze spokojenost. Ale musim rict, ze
ty disky byly asi 2,5x drazsi nez v krame.
Na druhou stranu jsemslysel, ze disky do serveru HP, IBM a spol. jsou z
nejake kvalitnejsi tridy nez ty, co se bezne prodavaji. Melo se to tykat
poctu realokovanych sektoru. Pokud je to pravda, tak je to (podle me)
urcite vykonostni plus.

Libor