ukazkove zdrojaky

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Pondělí Březen 6 22:04:16 CET 2006

On Wed, 1 Mar 2006 18:45:07 GMT, jan markus <markus.jan na seznam.cz> wrote:

>  Dokazali byste mi prosim doporucit programy, ktere jsou podle vas
>  ukazkou dobreho programovaciho stylu, cisteho prehledneho kodu,
>  srozumitelnych komentaru... zkratka aby z toho primo dychal duch
>  hackerstvi?

	No mě se líbí mplayer, protože je to stand-alone aplikace, je
to dobře dokumentované a i přesto, že je to docela velké, tak se v tom
dá najít správné místo během pár minut.

	Naopak podpořím Yenyu a nedoporučím kernel, protože aby člověk
chápal kód, musí chápat i kontext (všechno je psané hodně obecně) a navíc
to nemá standardní konfiguraci přes autoconf.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860