ukazkove zdrojaky

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Pondělí Březen 6 22:20:20 CET 2006

Ahoj!

> 	Uz jsem tohle nekde videl, nelibi se mi to. Jednak pro kratka
> tela bloku to zabira zbytecne moc radku, a druhak kdyz uz se je tam to
> "stejne _nebo_vetsi_" odsazeni, tak nevidim rozdil mezi timto a hledanim
> uzaviraci zavorky na prislusne urovni.

Ja myslim, ze tahle diskuse opet pripomnela jedno lety overene moudro,
a to ze neexistuje zadny jediny spravny coding style a ze kazdemu
vyhovuje neco jineho. Cim dele programuji, tim vic si myslim, ze na
takovych vecech pramalo zalezi a ze citelnost programu tkvi v necem
uplne jinem, nez jestli autor pise zavorky na samostatne radky (tedy
pokud to kazdy druhy blok nestrida :) ).

> Fakt si prectete linux/Documentation/CodingStyle.

Je to veru zajimave cteni, ktere hlavne cloveka primeje k zamysleni se
nad spoustou veci, ale zrovna tento coding style pouzivam jen pri psani
patchu do kernelu a jen proto, abych potesil Linuse, urcite ne proto,
ze bych veril, ze je necim vyjimecny a vyrazne lepsi nez treba GNU
coding standards.

Abych si take prilil svou davku uhlovodiku do diskusniho taboracku,
dodam, ze jedina vec, ktera mi z navrhu, ktere zde padly, pripadala
ponekud zvrhla, byla indentovat zasadne tabulatory s tim, ze si je
kazdy muze nastavit, jak chce. Verimt na pradavny axiom, ze tab size
je vzdy a vsude 8 a kdo si ho zmeni, koleduje si o problemy. ;-)

				Preji pekny vecer
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
Got mole problems? Call Avogadro, 602-1023!