Usinani HDD, kram se probouzi

Marian Cavojsky cavo+konf na cavo.sk
Pondělí Březen 6 23:03:37 CET 2006

On Mon, Mar 06, 2006 at 10:14:24PM +0100, Zdenek Havrlik wrote:
> tak koukam ze po tom co jsme ukazal co to mam za mrchu tak mi nikdo neporadi
> :-(
>
> Situace:
> Mam pocitac, 11 disku na IDE
> Prvni dva jsou zrcadlene na system a home, ty usinat nepotrebuji.
> Zbytek je v LVM v nem je udelanej jeden kram co se montuje.
>
> Otazka:
> Jak elegantne udelat ze kdyz se z LVM necte tak, aby disky usnuly?
> hdparm -S1 /dev/hdX , nebo hdparm -y /dev/hdX disky se neuspi a kdyz tak
> jenom na chvilinku.
>
> Pokus:
> [...]

Vyzera to tak, ze si budete musiet opatchovat jadro a to tak, aby ked sa
dostane ku hlaske "neni pripraven pro prikaz", tak vypise aj backtrace a
mozno sa doviete, kto je ten vynnik.

Pripadne skuste poskytnut vypis procesov, ktore mate naspustane, mozno
niekoho trkne. Takto sa vari z vody, kedze mozete mat cokolvek
nainstalovane.

--
Marian Cavojsky