Debian verze

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Březen 10 18:14:40 CET 2006

Ahoj,

On Fri, Mar 10, 2006 at 05:33:22PM +0100, Václav Štěpán wrote:

> Tak si chvilku pockejte, ony prijdou :-)

Pouzivam temer vsude unstable s vyjimkou asi peti kousku. Na routery/fw
ho nedavam, protoze tam nic nepotrebuju. Jestli prijdou treba za 100let
nejake problemy, tak to mi nevadi. Za poslednich 5let nebyl zadny, ktery
by se nedal levou zadni zvladnout za par minut (nebo se dokonce vyresil
sam upgradem druhy den).

-- Dalibor Straka