Debian verze

Vaclav Stepan stepan na KMLinux.fjfi.cvut.cz
Pátek Březen 10 20:28:54 CET 2006

On Fri, Mar 10, 2006 at 06:14:40PM +0100, Dalibor Straka wrote:

> Pouzivam temer vsude unstable s vyjimkou asi peti kousku. Na routery/fw
> ho nedavam, protoze tam nic nepotrebuju. Jestli prijdou treba za 100let
> nejake problemy, tak to mi nevadi. Za poslednich 5let nebyl zadny, ktery
> by se nedal levou zadni zvladnout za par minut (nebo se dokonce vyresil
> sam upgradem druhy den).

Za posledni rok jsem mel s unstable neprijemne problemy tri:
 - kdyz probehl upgrade Berkeley DB a slozilo se SVN
 - kdyz mi prestal bootovat pocitac s AMD64, protoze se v unstable
   objevil 2.6.15 kernel
 - kdyz se zmenily GPG klice pro podpis baliku

Ani jeden se tedy rozhodne sam nevyresil.

Mimo to mi uplne nevyhovuje, ze:
 - unstable nema security updates
 - updaty jsou castejsi a rozsahlejsi nez u stable

Preji pekny den

Vaclav Stepan