Debian verze

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Březen 10 21:54:37 CET 2006

Ahoj,

stava se z toho malinkaty flame ;-(, zrejme se zdrzim
dalsich prispevku. Pripadne soukrome ;)

On Fri, Mar 10, 2006 at 08:28:54PM +0100, Vaclav Stepan wrote:

> Za posledni rok jsem mel s unstable neprijemne problemy tri:
>  - kdyz probehl upgrade Berkeley DB a slozilo se SVN
>  - kdyz mi prestal bootovat pocitac s AMD64, protoze se v unstable
>    objevil 2.6.15 kernel
>  - kdyz se zmenily GPG klice pro podpis baliku

Hmmm, pouzivam vlastni kernely. Nadto pri upgradu kernelu Vam debian
pise, ze toto je opravdu citliva operace a mel byste ji velmi zvazit.

GPG klice se nejen meni, ale pri pouziti dalsiho apt zdroje musite
vzdy stahnout a ulozit prislusny novy klic. Pokud to neudelate
system to nijak neohrozi.

> Ani jeden se tedy rozhodne sam nevyresil.

To vypovida vice o vas nezli o debianu.

> Mimo to mi uplne nevyhovuje, ze:
>  - unstable nema security updates
>  - updaty jsou castejsi a rozsahlejsi nez u stable

Staci upgradovat jednou denne.

Security nema, protoze obvykle se tam chyba promitne drive nezli
do security updates ;-).

-- Dalibor Straka