port forwarding

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Neděle Březen 12 03:49:23 CET 2006

"Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dumq9s$l1f$1 na ns.felk.cvut.cz...
> Mam linuxovy router (iptables) a za nim nekolik PC s Widlemi a Linuxem. Na
> vsech PC je instalovany jakysi program, ktery posloucha na urcitem portu,
> rekneme 5060. Jenze problem je ten, ze tento program mohu spustit na
> kteremkoliv pocitaci, ale funguje samozrejme jen tam, kam to router
> forwarduje.
> Lze nejak forwardovat z verejneho rozsahu na vnitrni rozsah na vsechna PC
> soucasne? Tedy kdyz prijde neco na 62.240.x.x:5060, aby se to predalo
> soucasne na 192.168.1.1:5060, 192.168.1.2:5060 ... 192.168.1.10:5060 ?
> [...]

To vazne nikdo neumi odpovedet? Treba ze chci blbost a proste to nejde.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz