port forwarding

Michal Kašpar mkaspar na it-media.cz
Neděle Březen 12 08:58:40 CET 2006

On Sun, Mar 12, 2006 at 03:49:23AM +0100, Petr Vileta wrote:
> "Petr Vileta" <stoupa na practisoft.cz> píše v diskusním příspěvku
> news:dumq9s$l1f$1 na ns.felk.cvut.cz...

To co chcete nevím. Já toto dělám tak, že pokud mám jednu vnější IP,
forwarduji tolik různých portů, kolik mám vnitřních počítačů. Není to
tak pohodlné a nevím, jestli to je u vás možné (tj. jestli lze
nastavovat portyy na tom, čím se budete připojovat, když už to nelze ani
na tom, kam se připojujete).
Pokud máte dostatek vnějších adres, můžete si udělat NAT 1:1.

--
Michal Kašpar