Re: Jak zjistit vnejsi IP adresu HW routeru - VYŘEŠENO

Pavel Vedral pve na casd.cz
Úterý Březen 14 10:01:38 CET 2006

V podstate je jedno v cem bude ta stranka, ktera vraci plain text
napsana. Pro me to bude mit nasledujici vyhody:
1) Bude to napsane v necem co umim (Java) - tedy alespon trochu :-).
2) Do servletu schovam i nejake dalsi ukony, ktere jsem potreboval s  IP
adresou provadet. Puvodni zamer totiz byl schovat jeden web server za IP
adresu, ktera se diky DHCP cas od casu meni a taky korektne osetrit
situaci, kdy ten web server je shozeny. Takze na verejnem webu bude
odkaz na privatni server, kteremu se meni adresa a dost casto se vypina.
rc skripty pri startu provedou neco jako registraci nebo oznameni, ze
server je nastartovan, tim se zmeni odkaz na verejnem webu na nejake
presmerovani . Jakmile privatni web server pujde dolu, verejny web se to
dozvi z rc skriptu pri vypinani a zacne vracet neco jako PRIVATNI NENI K
DISPOZICI. V JSP/Servlet kontejneru tohle budu umet udelat krasne
elegantne bez nejakych zapisu na disk a slozitosti. Bude to par radek
programu.

Spis slo o to, ze jsem se do konference ptal v dobe, kdy jsem byl tak
pretizenej, ze jsem vsechno videl slozite. Vase pomoc byla neocenitelna
v tom, ze mi ukazala smer reseni, ktery jsem "pro oci nevidel".

Pavel