Re: Jak zjistit vnejsi IP adresu HW routeru - VYŘEŠENO

Martin "Megac" Mokry megacsk na gmail.com
Úterý Březen 14 10:32:16 CET 2006

2006/3/14, Pavel Vedral <pve na casd.cz>:
> V podstate je jedno v cem bude ta stranka, ktera vraci plain text
> napsana. Pro me to bude mit nasledujici vyhody:
> 1) Bude to napsane v necem co umim (Java) - tedy alespon trochu :-).
> 2) Do servletu schovam i nejake dalsi ukony, ktere jsem potreboval s  IP
> adresou provadet. Puvodni zamer totiz byl schovat jeden web server za IP
> adresu, ktera se diky DHCP cas od casu meni a taky korektne osetrit
> situaci, kdy ten web server je shozeny. Takze na verejnem webu bude
> odkaz na privatni server, kteremu se meni adresa a dost casto se vypina.
> [...]

A toto sa mi zda tiez velmi zlozite. Co tak ten server zaregistrovat
na nejakej dynamic-dns sluzbe, nainstalovat na neho klienta pre
dotycnu sluzbu, a z verejneho web servera checkovat dostupnost nejakym
pingom (alebo inym toolom) v crone ? A ten privatny web server by sa
adresoval nejakym menom s domenou tej dyn-dns sluzby.

--
Martin "Megac" Mokry