Komercni aplikace pod GTK?

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek PaJaSoft na FoNet.Cz
Úterý Březen 14 13:17:02 CET 2006

Pavel Janík <mailto:Pavel na Janik.cz> wrote:
> FSF nespravuje GTK. To je první základní mylný předpoklad a

	FSF nespravuje licenční ujednání (množné číslo)? No to jsou mi
novinky....:-0

> Dobrá paralela by mohla být např. kdyby se lidé ze Samba
> teamu šli zeptat
> do Microsoftu na problém s CIFS a odpovědí by bylo: ano, pomůžeme vám
> a bude to zadarmo. Kam můžeme přijet?

	Lidé ze Samba týmu mají problém s licencováním CIFS, VFAT32, FAT
atd.? Pokud ano, určitě jej MS vyřeší - zodpoví bez výpalného... Nebo se
jedná o jiný druh problému a záměrně ubíháš od toho, co kritizuji?

> Ne, tak to opravdu nefunguje ;-)

	Zkoušel jsi MS pomoc a úroveň technické podpory nejtěžšího
technického kalibru v České republice, případně firmy, které MS přímo či
nepřímo doslova živí (= supportuje i penězi)? Pokud jo, věděl bys, že je to
úplně jiné garde než "help line"... a nebo nevíš a jen se otíráš... jak
moderní... Linux před 10-ti lety taky nebyl moderní a schopný nasazení jako
dnes, to znamené, že 10 let je vzduchoprázdno? Tak si říkám, kde mizí ta
invence stovek a tisíců mozků, které pro MS pracují a předtím je měla i
zdejší komunita za "guru" apod.? Fanatickou zaslepenost a neschopnost
nadhledu (pokud o tom nic nevím, nekecám) zrovna v Tvém případě mne velmi
zaráží...