Zkusent s Intel GMA a Fedora 4

Richard Pecl richard.pecl na pouzitelne.cz
Úterý Březen 14 22:03:22 CET 2006

Mne se stale nedari v Xorg rozbehat AGP s GMA950. Je to na Intel MB 945GTP.
Standardni VESA driver funguje bez problemu.
Mozna to ale neni problem graf. karty, ale nastaveni BIOSU nebo IRQ
konflikty, ackoliv jsem, myslim, vyzkousel vsechno mozne...
Takze pokud by vam stacila neakcelerovana grafika, cekam ze VESA pujde
bez problemu i na GMA900.
rp