FTP a cestina v nazvech souboru

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Březen 15 15:18:17 CET 2006

Pavel Lisý wrote:
> Ftp ale dle mých úvodních výzkumů žádné překódování v názvech souborů
> neřeší. Na serveru je nastaveno UTF-8. Na klientovi to může být různé.
> Pokud tam nahraji české názvy z linuxu (UTF-8), je vše OK. Pokud to
> tam ale nahraje někdo z windows, tak češtinu vidí klient pouze zase
> jenom z windows. Na serveru i z linuxového klienta vidím pouze
> otazníky. Mám obavu, že takto kódovaná jména systém nepochopí a URL
> odkazy v html kódu přestanou fungovat. Je to tak?

Mno a co zrusit FTP a udelat to pres HTTP? Melo by to tu vyhodu, ze na
strane serveru bude "poslouchat" vas skript (v Perlu?), ktery jednak muze
nazev prekodovat do UTF, za druhe muze uzivateli hned vygenerovat validni
odkaz s pouzitim %xx znaku a za treti si napriklad jeste muzete ohlidat
velikost souboru nebo si delat nejakou statistiku.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz