FTP a cestina v nazvech souboru

Chlopīík Aleš chlopcik na vojnem-plzen.cz
Støeda Bøezen 15 18:11:58 CET 2006

	Predesilam, ze sice zadny takovy server neprovozuji, ale ...

	Nejlepe neco uzivatelum vysvetlite, kdyz jim (automaticky, o pulnoci,
.... :-) ty soubory smazete (a poslete za nimi Emila :-). Kdyz je tam
budou nahravat potreti a zase zmizej, asi je uz napadne (a nebo se
zeptaj :-), ze ty pravidla asi jsou minena vazne.
	A kdyz tohle chovani i zduraznite v licencnim ujednani (metodickych
pokynech :-), tak neni co resit.

	Ales

Martin Å anda wrote:

> Dne středa 15 březen 2006 12:29 Pavel Lisý napsal(a):
> -> 3. Mě z toho vych÷zí pouze jediné řeŷení: īeŷtinu v n÷zvech vůbec
> ->    nepouŵívat. Ale nevím. Jsou to uŵivatelé schopni akceptovat?
>
> Naprosto jednoznaīně nepouŵívat!!!!!
>
> Samozřejmě, ŵe můŵete vymyslet nějaký obskurní způsob, jak to udělat, ale kdyŵ
> z÷kazníkům ustoupíte i v tak z÷kladní věci, jako je to ŵe na webu se n÷zvy
> souborů pouŵívají nejen bez diakritiky, ale taky mezer a velkých písmen, tak
> to uŵ jim ustoupíte snad úplně ve vŷem.
>
> Existují jak÷si pravidla, a ta by měli být schopní respektovat vŷichni.
> [...]

Dal¹í informace o konferenci Linux