ping UDP/TCP

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pátek Březen 17 03:00:29 CET 2006

Vladimir Dvorak wrote:

> K cemu tento "ping" bude dobry ?
Ja nevim k cemu, proto se ptam ;-) Proste mi pripadalo, ze graficke
znazorneni odezvy pingu je prehlednejsi, nez se 10 minut divat na textovou
obrazovku a v duchu si pocitat prumernou odezvu.
No a kdyz jsem to zacal psat, tak jsem v dokumentaci modulu Net::Ping
vycetl, ze lze pingat i UDP a TCP. Tak jsem to tam dal jako moznost volby.
No a prave zjistuju, jestli to vubec ma nejaky vyznam, nebo jestli to mam z
programu vyhodit a pouzivat pouze ICMP.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz