FTP a cestina v nazvech souboru

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Pátek Březen 17 08:35:19 CET 2006

Ahoj Ales,

ChlopÄŤĂ­k AleĹĄ wrote:
> 	Proc vtip ?
> 	Kdyz jim reknu/napisu, ze diakritika je ve jmenech souboru zakazana (a
> pridam, ze duvodom je RFC xxYY-19zz :-), tak to mozna nekdo i pochopi,
> ale dodrzovat to budu tak dva ze sta.
> 	Kdyz to zabezpecim technicky, tak to budou (muset :-) dodrzovat
> vsichni. Casem si na to i zvyknou, takze jim to uz ani neprijde.

Chapem tvoj point, ale za zart som mal to mazanie suborov a este jeho
zdoraznenie v zmluve s klientom. Neviem akym pravom chces zasahovat do
klientovych dat. Je sice pravda, ze prevadzkovatel servera smie
zasiahnut a zmazat data na ftp, ak su napr. warez, xxx a podobneho
charakteru. Ale mazat data na zaklade toho, ze tam mam makcen, etc.. Asi
by som si nasiel ineho prevadzkovatela, uz z principu.

Martin