FTP a cestina v nazvech souboru

Chlopīík Aleš chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pátek Bøezen 17 18:37:03 CET 2006

Martin Hudec wrote:

> Ahoj Ales,

<CUT />

> Chapem tvoj point, ale za zart som mal to mazanie suborov a este jeho
> zdoraznenie v zmluve s klientom. Neviem akym pravom chces zasahovat do
> klientovych dat. Je sice pravda, ze prevadzkovatel servera smie
> zasiahnut a zmazat data na ftp, ak su napr. warez, xxx a podobneho
> charakteru. Ale mazat data na zaklade toho, ze tam mam makcen, etc.. Asi
> by som si nasiel ineho prevadzkovatela, uz z principu.
>
> Martin

	Takze znovu : Jedna se o soubory pro WEBserver (viz puvodni dotaz).
Diakritika je v URL zakazana. Uzivatele/zakaznici si sve soubory
obhospodaruji sami (sice pres FTP, ale to je temer nezajimave).
	Pokud trvate na detailnejsim rozpracovani ideoveho navrhu, pak bych
samozrejme na nekorektni soubory neaplikoval RM, ale MV nekam do
_UserSpecific_karanteny_. Ale to nic nemeni na skutecnosti, ze soubory
nebudou tam, kam si je polozili. A ze ten _dohledovy_ skript bude
samozrejme prochazet pouze oblast pro WEB, to jsem take nezduraznoval.
	Urcite bych takovato pravidla nenavrhoval, kdyby se jednalo o
_normalni_ server, na kterem je (m.j.) rozbehnute FTP.

	Cely muj prispevek byl myslen jako _namet_k_zamysleni_ a upozorneni, ze
nejlepsi reseni je technicke reseni.
	Reseni kolegy BAMBASe je take technickym resenim (a asi i lepsim, nevim
nezkoumal jsem, bylo archivovano do AzNebudeCoDelatToDoList). Ale take
dela upravy jmena souboru => soubor uz neni to, co byval => WEB
nefunguje. Leda ze by byl pridan i SuperSofistikovany nastroj k
prolezani/opravam WebStranek uzivatelu. Ale to uz je IMHO uplne mimo
misu.

	Omlouvam se vsem za ztraceny cas.

	HowhGr
		Ales