sw raid1 @ debian stable

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Sobota Březen 18 19:33:06 CET 2006

Obvykle soubor mdadm.conf vůbec není potřebný. Startovací skripty mdadm
jsou totiž nastaveny tak, že pokud soubor vůbec neexistuje, spustí se
mdrun, který si pole najde a nastartuje sám. Pokud mdadm.conf existuje,
pak automatickou detekci neprovádí a řídí se jen záznamy uvedenými v
mdadm.conf.

Pokud nechcete využít automatickou detekci, můžete si nechat záznamy do
mdadm.conf vygenerovat: Vytvořte nový soubor mdadm.conf, zapište do něj
DEVICES partitions a spusťte:

  mdadm --examine --scan --config=/etc/mdadm.conf >>/etc/mdadm/mdadm.conf

Ve vaší ukázce jsem postrádal řádek "DEVICES ...".

Slávek