sw raid1 @ debian stable

Slavicek Rastislav slavicek.rastislav na gmail.com
Sobota Březen 18 21:33:33 CET 2006

Dusan Zatkovsky wrote:
> DD.
>
> Mam stale problem so $SUBJ a uz si neviem rady.
> Mam 2 disky, na ktorych bol sw raid1 ext3, os bol mdk10.1.
>
> Teraz som postavil druhy stroj s debian stable a tie disky v nom chcem pouzit
> ( s reiserfs, takze zmazat a nanovo vytvorit ).
> Nie som ale v stave, aby ten raid nabehol hned po boote.

Debian umoznuje toto vytovorit uz pri instalacii systemu. Cize po
nainstalovany uz budes mat rozbehany a funkcny RAID. Skus pozriet na
tejto adrese je to to co chces a este k tomu aj LVM.
http://emidio.planamente.ch/pages/linux_howto_root_lvm_raid.php