sw raid1 @ debian stable

Miroslav Suchy miroslav na suchy.cz
Neděle Březen 19 17:42:30 CET 2006

Dusan Zatkovsky wrote:
> DD.
> Teraz som postavil druhy stroj s debian stable a tie disky v nom chcem pouzit
> ( s reiserfs, takze zmazat a nanovo vytvorit ).
> Nie som ale v stave, aby ten raid nabehol hned po boote.

Ja jsem mel podobny problem ze nove dodany disk (misto porouchaneho HDD)
se po nabehnuti nezaradil do pole a musel jsem ho tam rucne pridat (hot
add).
Vyresil mi to parametr -U. Snad pomuze i vam.

Jak zde jiz nekdo zminoval mdadm.conf nepouzivam. Pouzivam autodetekci.
Ovsem v pripade padu je dobre ten soubor mit, nebo si to alespon nekam
poznamenat. Je to rychlejsi nez provadet nejake detekce na odejitem disku.

Mirek