analyza logu apache2

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Březen 21 01:14:44 CET 2006

konference na kraja.net wrote:
> Zdravim,
> potrebuji nejak analyzovat logy apache a vykreslovat je do nejakych
> grafu, neco typu awstats apod.
> webalizer mi nejakym zpusobem blbne, protoze i kdyz pustim generovani
> rucne, tak se tvari, jako by v logu nic novyho nepribylo coz se mi zda
> jako nesmysl.
Ha, to znam. To se musite podivat do toho konfiguraku a zjistit, kam si to
cachuje a potom ty soubory v cache rucne vymazat. Jinak on si pamatuje, kdy
to bylo delano naposledy a udela pouze rozdil. Vetsinou to byva nastavene na
generovani 1x denne

> Ted ovsem koukam na pomerne zajimavou vec, a to ze ma mozna ten
> webalizer pravdu. Kde se zapina/vypina logovani do access.log?
> Koukam totiz, ze access.log ma nulovou velikost, access1.log.1 ma neco
> pres mega. logovani do error.log probiha (zda se) celkem v poradku.

Nechci strasit, ale naposledy, kdyz jsem videl nulovy access.log to bylo ve
dvou pripadech. V prvnim pripade byl plny disk a jaxi nebylo kam pridavat a
v druhem pripade slo o hacknuty server. Ale tam byly povypinane veskere
logy.

--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)
Odpovidejte na petr na practisoft cz