analyza logu apache2

konference na kraja.net konference na kraja.net
Úterý Březen 21 19:39:50 CET 2006

> Ha, to znam. To se musite podivat do toho konfiguraku a zjistit, kam si
> to cachuje a potom ty soubory v cache rucne vymazat. Jinak on si
> pamatuje, kdy to bylo delano naposledy a udela pouze rozdil. Vetsinou to
> byva nastavene na generovani 1x denne

jj, to taky je, ale pokud to spustim rucne prikazem webalizer, tak mi to
vypise:

phaeton:~# webalizer
Webalizer V2.01-10 (Linux 2.6.8-11-amd64-generic) locale: cs_CZ
Pouzivam log soubor /var/log/apache2/access.log.1 (clf)
Vytvarim vystup v /home/www/atd. atd. atd.:-)
Jmeno pocitace pro sestavy je 'phaeton'
Ctu soubor historie... webalizer.hist
Ctu udaje z minuleho zpracovani... webalizer.current
5428 zaznamu (5428 ignorovano) za 0,06 vterin

az ted sem si vsiml, ze to analyzuje access.log.1, nicmene access.log ma
velikost 0 a nic v nem neni, takze tam by to asi nic moc nezanalyzovalo.

> Nechci strasit, ale naposledy, kdyz jsem videl nulovy access.log to bylo
> ve dvou pripadech. V prvnim pripade byl plny disk a jaxi nebylo kam
> pridavat a v druhem pripade slo o hacknuty server. Ale tam byly
> povypinane veskere logy.

tak plny disk tady neni (tedy je volno asi 60GB) a hacku zatim nastesti
nic nenasvecuje:)

poradi mi nekdo kde se v konfigu apache2 zapina logovani?
neco mi tam asi chybi protoze nic jako cestu k access.log sem tam vubec
nenasel a kdyz je tam cesta k error.log tak by tam mela byt podle me i k
access logu.

diky.

*mk*

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí webového
prohlížeče Opera.