Nemozne nastartovat

sez na thorma.sk sez na thorma.sk
Středa Březen 22 07:27:54 CET 2006

V prvom rade dakujem za vsetky napady, pravdepodobne buducu sobotu sa o
nieco pokusim.
No predvcerom som sem napisal jednu odpoved, no doteraz ju tu nevidim, no
nevadi, takze este raz:
Opat chcem zdoraznit, ze od posledneho restartu sa nerobila ziadna
systemova zmena, po instalacii systemu na druhy disk, sa ten povodny dal
bezproblemovo moutnut, kopirovat z neho a nan udaje a ani fsck -f nic
nezistil.
Podla mojho ostatneho zistenia subor boot/boot.b mam no je to link na
boot-menu.b, ktory ovsem nemam a neviem ci som ho predtym mal alebo nie a
ak ano kam zmizol. Takze moja otazka je ci je toto tym dovodom
nefunkcnosti a ak ano mozem ten subor tam skopirovat z ineho systemu alebo
je jedinecne generovany?