Nemozne nastartovat

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Středa Březen 22 09:38:28 CET 2006

On 3/22/06, sez na thorma.sk <sez na thorma.sk> wrote:
> V prvom rade dakujem za vsetky napady, pravdepodobne buducu sobotu sa o
> nieco pokusim.
> No predvcerom som sem napisal jednu odpoved, no doteraz ju tu nevidim, no
> nevadi, takze este raz:
> Opat chcem zdoraznit, ze od posledneho restartu sa nerobila ziadna
> systemova zmena, po instalacii systemu na druhy disk, sa ten povodny dal
> bezproblemovo moutnut, kopirovat z neho a nan udaje a ani fsck -f nic
> nezistil.
> Podla mojho ostatneho zistenia subor boot/boot.b mam no je to link na
> [...]

Zkontrolujte si verzi lilo (dpkg -l lilo) a pokud je to 22.6.1-6.2 tak
boot.b muzete
bez milosti smazat, nikdo jej nepouziva. Pouzival se pro vyber boottype
(menu, graficke, jen textova radka) u starsiho lila ale u noveho se to pise do
lilo.conf.
Opet zopakuji - IMHO se to stalo pri upgrade lila kdy jste prehledl ze upgrade
doporucuje spustit rucne lilo a zkontrolovat ze je vse ok (protoze
zmena konfiguraku)

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com