gentoo instalator

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Březen 22 08:24:45 CET 2006

Prajem vsetkym prijemny den.

Som po dvoch pokusoch nainstalovat Gentoo k obrazu svemu
a to z instalacneho CD. Chcem sa spytat comu sa mam vyhnut,
aby som nemusel pri tretom pokuse skoncit s chybou.

Pouzity iso image bol livecd-i686-installer-2006.0.iso a
pre instalaciu som zvolil GUI instalator "Gentoo Linux Installer"

1-pokus (spustene v piatok vecer predpokladal som dlzku instalacie
cely vikend)
------
- siet som si nastavil v pohode aj vsetko ostatne
- zvolil som si useflagy ako by som chcel
- kernel som pouzil ten co je priamo na CD (cize bez kompilacie)
- portage som mal stiahnuty najnovsi (ten som mu zadal)
- zadal som si dost veci na instalaciu (kde, ....), aby som
  mal za vikend system hotovy
- instalacia skoncila failed statusom pri lmsensors. problemom
  bolo, ze kernel nebol prekompilovany a nenasiel pouzivanu konfiguraciu
  kernelu (nesavol som si naklikanu konfiguraciu, takze som bol
sklamany)
Dlzka instalacie bola dost znacne, lebo pripojenie do internetu silne
kolisalo
a stahovanie balickov bolo skutocne znacne pomale.

2-pokus (spustene vcera vecer)
-----
- useflagy som si zvolil takmer ako minule (podla predosleho make.conf)
- tentokrat som nechcel aby sa toho moc stahovalo z internetu, takze som
  zvolil stage3 z volbou Dynamic (zda sa mi, ze som niekde zvolil aj
rekompilaciu
  stage3, aby boli pouzite skutocne moje useflagy)
- kernel som zvolil s kompilaciou a to gentoo vetvu
- instalacia skoncila failed, lebo zase neslo nieco stiahnut (uz to
nebolo na internete)
  zistil som, ze ked sa pouzije Dynamic, tak sa pouzije portage co je na
CD. Tym padom
  to nie je dostatocne aktualne a dany subor co chcel stiahnut uz
vystaveny nie je.

Prosim o radu ako dostat Gentoo system do celkom dobreho stavu ihned s
kde, oo ...
v kratkom case a bez nejakeho velkeho stahovania z internetu. Ak by bolo
niekde
generovane DVD s aktualnymi balickami tak to mozem stiahnut, ale doma
mam linku
dost nespolahlivu, takze vela tahat nechcem (konzumuje to moc casu).
Domace PC nepouzivam
iba ja a je nutne Xove prostredie Open Office Firefox Kopete a pod.

Vsetkym dakujem za rady. Dufam, ze po nich moj treti pokus bude uz
uspesny.

Igor