FC5?

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Březen 22 17:36:17 CET 2006

>Jsem v podobne situaci. V soucasne dobe provozuji FC3 verzi pro x86_64 a
>rozhoduji se, zda ji vymenim za FC5 ci Kubuntu.
>Z FC5 mam trochu strach, protoze pouziva dosud nereleasnutou verzi GCC,
>coz mi muze zkomplikovat pripadnou praci. Jeden kamos mi doporucil
>Ubuntu (asi bych spis zvolil Kubuntu) a druhej kamos mi doporucil Debian
>unstable, ale to se mi moc nechce, protoze cas od casu je az prilis
>unstable. :-)

<noflame>
Od te doby, co misto RedHatu pouzivam Debian, jsem zaznamenal daleko
mene problemu se zavislostmi a upgrady. Osobne preferuji stable, zatim
nemam duvod jit do unstable/testing, tech nekolik balicku si snadno
zkompiluju. *ubuntu nepouzivam, zde nemohu sloužit. Obecne doporucuji
zkusit neco zalozene na .deb. Treba u toho na konec zustanete :-)
La'd"a
</flame>