FC5?

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Středa Březen 22 16:59:04 CET 2006

Petr Tomasek wrote:

> Hmm... Nepisu tenhle dotaz, protoze bych chtel nekoho flamovat.
> FC mi po mnoha strankach docela vyhovuje, akorat mam opravdu
> docela spatne zkusenosti s novyma verzema distribuci, malokdy
> se stane, aby vsechno, co me fungovalo driv, fungovalo porad.
> (TeX-em pocinaje, pres ruzna vlastni udelatka az po napr.
> vybaveni prohlizece vsema potrebnyma pluginama...).
> Jeste se mi nestalo, ze by s novou distribuci nebyl zadny
> problem... :-o. Tim ale nerikam, ze vyvojari jsou zli...
>
> Potreboval bych uz preinstalovat system na ntb i na stolnim pc, bohuzel
> [...]
Jsem v podobne situaci. V soucasne dobe provozuji FC3 verzi pro x86_64 a
rozhoduji se, zda ji vymenim za FC5 ci Kubuntu.
Z FC5 mam trochu strach, protoze pouziva dosud nereleasnutou verzi GCC,
coz mi muze zkomplikovat pripadnou praci. Jeden kamos mi doporucil
Ubuntu (asi bych spis zvolil Kubuntu) a druhej kamos mi doporucil Debian
unstable, ale to se mi moc nechce, protoze cas od casu je az prilis
unstable. :-)

Docela by me teda zajimaly klady a zapory v tomhle rozhodovani.

Libor