Překonání proxy serveru

Jan Krajdl j.krajdl na gmail.com
Středa Březen 22 23:25:49 CET 2006

Zdravim.
V současnosti řeším jeden malý problém. Mám v sítí proxy server, který
vyžaduje autorizaci a po autorizování tedy již jede v pořádku. Takže browser
apod. OK, ale mám tu jeden program, který také komunikuje po HTTP se
serverem, který má napevno zadaný, ale je v něm malý problém - umí sice také
ject přes proxy, ale už ne přes proxy s autorizací, takže si v tomto případě
ani neškrtne.
Napadá tedy někoho, jak to vyřešit. Mě napadly dvě řešení, ale nevím, zda je
některé z nih vůbec realizovatelné :) Buď tedy mít na tom svém PC ještě jednu
proxy, která by autorizaci nechtěla a následně by směrem ven jela zase jako
proxy s autorizací (ovšem jsem ještě nenašel proxyserver, který by se
připojoval k dalšímu proxyserveru) anebo mít nějakou virtuální síť, kde by
všechny tyto příchozí požadavky jely přes tu proxynu. Je něco z toho
realizovatelné?

Předem díky.

--
/ Kde nic neni, ani antivir nebere --> Linux \