Re: Překonání proxy serveru

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Březen 23 02:18:55 CET 2006

Jan Krajdl wrote:
> Zdravim.
> V současnosti řeším jeden malý problém. Mám v sítí proxy server, který
> vyžaduje autorizaci a po autorizování tedy již jede v pořádku. Takže
> browser apod. OK, ale mám tu jeden program, který také komunikuje po
> HTTP se serverem, který má napevno zadaný, ale je v něm malý problém
> - umí sice také ject přes proxy, ale už ne přes proxy s autorizací,
> takže si v tomto případě ani neškrtne.
> Napadá tedy někoho, jak to vyřešit. Mě napadly dvě řešení, ale nevím,
> zda je některé z nih vůbec realizovatelné :) Buď tedy mít na tom svém
> [...]
To mi prijde jako dobre reseni. Pokud trochu umite perl, tak se to da napsat
(snad) na par desitek radek s pouzitim LWP modulu. Pak spustite svuj
perlovsky skript, on se prihlasi nadrizene proxy a bude poslouchat na portu,
ktery do toho naprogramujete. A cokoliv "uslysi" preda na proxy a zase
opacne, cokoliv mu rekne nadrizena proxy, vytlaci smerem ven.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz