FC5?

Balog Martin balog na turboasistent.cz
Čtvrtek Březen 23 03:45:32 CET 2006

DD.

Neprijde mi z pohledu Slackare mit cokoliv automatickeho, cokoliv
zabalickovaneho na serveru. Porad je tam prilis velka sance, ze se neco
"automatickeho" pokazi a kdo to ma davat dohromady. Jestli vidite v GUI
silu stability, neni co resit. Jsem opacneho nazoru a nemusim ani deb
(apt-get), coz mi take neprirostlo k srdci. Na server bych radeji preci
jen naprostou cistotu kodu, i kdyz chapu, ze tahat do confu, kdyz si Xkrat
klinu a mam to same je pohodlnejsi, ale prijde mi, ze uz se tam musi neco
nedotahnout jak ma, coz se odstranuje hure, nez formalni chyba.

Xka (KDE/Gnome/Xfce,...) radeji necham byt, nikdy mi prilis k srdci
neprirostla a kdyz uz, tak xfce.

Pri pokusech s Fedora Core jsem mel problemy s ReiserFS 3.6, ktery
pouzivam skoro vsude.

--
Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/